Ben je niet tevreden?
We hebben elke dag veel contact met inwoners en organisaties. Bij zoveel contacten kan er soms iets misgaan. Voor die gevallen heeft Sociom een klachtenregeling om je te helpen.
Sociom en andere zorg- en welzijnsorganisaties in Land van Cuijk werken samen om inwoners snel te helpen met zorg en welzijn vragen. Soms delen we gegevens voor onderzoek, maar uw privacy is altijd beschermd. Als u niet wilt dat uw gegevens voor onderzoek worden gebruikt, laat het ons weten via info@sociom.nl onder vermelding van ‘gegevensgebruik voor onderzoek’.
We hebben elke dag veel contact met inwoners en organisaties. Bij zoveel contacten kan er soms iets misgaan. Voor die gevallen heeft Sociom een klachtenregeling om je te helpen.
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan vinden we het fijn als je hierover met de betreffende medewerker in gesprek gaat. Deze medewerker zal dan proberen met jou in dat gesprek tot een oplossing te komen waar jij tevreden over bent. Lukt dat niet en blijft je klacht bestaan, dan kun je gebruik maken van onze klachtenprocedure.
Je kunt dan contact opnemen met de leidinggevende van de betreffende medewerker. Stuur hiervoor een e-mail naar klachten@sociom.nl of vul onderstaande klachtenformulier in.
Als deze bemiddeling niet slaagt, kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke, externe klachtencommissie. Deze commissie geeft binnen twee maanden advies aan de directie. De directie bepaalt zijn standpunt aan de hand van dit advies, je hoort dit binnen een week.
Sociom is aangesloten bij de Onafhankelijke Klachtencommissie (OKC) van Zorg Inclusief. In hun stroomschema staat kort uitgelegd hoe de klachtenregeling werkt. In het reglement is dit verder uitgelegd in wat meer juridische taal. Beide documenten kun je hieronder downloaden.
Welkom bij Sociom! Kies de gemeente waarvan je ons aanbod wilt bekijken. Bezoek je onze website bijvoorbeeld voor algemene informatie of ons vacature aanbod? Kies dan voor geen voorkeur. Je kunt je keuze later altijd veranderen.